80 på en 100-väg? FLYTTA PÅ DIG!

Igår kväll spenderade jag hemma hos Helena.
Var en riktigt mysig kväll med film, popcorn... och Tom.
Haha, men han är bra rolig, det enda han pratar om är sprit och om hur full han jämt är.
Han bju´r på ett gött skratt :)

Har ju inte träffat min biatch på ett tag nu så det vart inte så mycket TV, mest pladder.


Jag åkte hem vid 22-tiden, och det var intressant kan jag lova!
Jag körde ikapp och hamnade bakom en slö bil som varken höll farten eller släppte fram andra.

What´s up med att åka 80 på en 100-väg, liksom?

Då började jag sjunga högt på:

"Våga välja växel och visa vad du kan! ÅÅÅÅH!
Du som ligger mitt i vägen, du som bara samlar damm...
Ta och tryck igång på spaken så att andra kommer fram!"

Sen garvade jag resten av hela vägen hem när bilfan äntligen flyttade sig i sidled och jag körde om.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååå sånt är så irriterande när folk inte håller rytmen i trafiken

2009-12-10 @ 11:14:42
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0