Efter julen...

Nu ska jag ta mig lite tid att uppdatera lite, så här efter julen.
JULAFTON firades hos min pappa, jättemysigt med massa julstök, mat och allt vad det innebär.
Pappas sambo Kristin hade sina föräldrar där under middagen och det är alltid mysigt!
Jag skulle inte vilja ändra något alls på hur vi firade jul i år, den mysigaste hittills!

Juldagen vart inget partajande för våran del, eftersom vi hade varit på middag hos Kristins far.
Så Juldagen var lugn.
Annandagen, igår Lördag, vart vi bjudna på fest i Lindesberg.
Vart inget med det heller... VAD HAR HÄNT MED OSS?!


Ikväll ska vi till Arboga och träffa gänget som ska med till sälen!
Myspys!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: hihi, så bra. det var absolut en komplimang så ;)



hehe, tycker du inte om julen? :P

Med mig är allting bra också :) hihi

2009-12-27 @ 12:44:23
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0