Jag har just varit och kollat på innebandy...

Nora spelade... OCH FÖRLORADE!
Hahaha.. Nej, förlåt. Ni tar säkert illa upp och jag borde nog stötta laget som kommer från samma stad ;)
Hihi...

Idag är det Torsdag, vilket betyder att det borde vara Fredag imorgon.
Jag har messat alla tjejkompisar som bor i närheten och frågat om någon vill ta en drink med mig på Lördag.
Ingen kan.

Eller jo, Helena. Men hon vill gå på sexshowen i Lindesberg.

Sexshow.

I Lindesberg? Hur kul kan det vara?
Inte är det Chippendales som kommer, tyvärr.
Det är 4 tjejer och 2 killar... inte direkt underhållande.
Men jag ska sopa dom längs golvet, för I´M MARRE, det är jag som är underhållningen i Linde!


Så är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0