Jag vill inte ha...

... några frågor om Idol, vem jag tycker ska vinna eller något annat om Idol överhuvudtaget!
Jag TITTAR inte på Idol, jag har sett 2 avsnitt och somnat ifrån båda gångerna.



Men för att få ett stopp på frågorna:


-Att Calle ska vinna.
-Det var rätt att Tove åkte ut.
-Erik borde satsa på rockmusik med sina höga toner.
-Att hela programmet är SKIT.
-Att Erik ser ut som någon som bara småflickor kan gråta över.
-Att Tove är ful.
-Att Kevin Borg är det bästa som hänt på Idol.

-Att jag har fel. Ni har frågat om mina åsikter kring Idol och här är dem.


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

sv. hahaha! bara en bekräftelse på att du lyckades bra då ju, haha^^



följer inte heller Idol, trååååk.

2009-12-07 @ 15:26:54
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

sv: hahah ,samma här ! blir sånt ståhej tycker jag..

2009-12-07 @ 16:22:14
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0