Seriöst?

Det där om att jag oftast gråter glädjetårar måste ju vända någongång, right?
Igår var absolut ingen rolig kväll, bestog av Jimmy som fick trösta mig medan jag storböla, skrek och var förbannad. Why?

För att en av mina bästa killkompisar har skaffat flickvän och hon tillåter inte att vi har kontakt.
Efter att ha försökt nå honom i snart två månader, fick jag detta sms av honom igår:

"Förlåt att jag inte svarat på ett tag, men jag och *namn* har just flyttat ihop igen och för husfridens skull är det nog bäst om vi inte har mer kontakt."

Varför jag grät är självklart över hans val han gjorde.
Varför var jag så arg? VADFAN är det för KOSSA som tror att hon kan komma in i någon annans liv och styra och ställa?! JAG OCH O*** har känt varandra längre än vad ni någonsin kommer göra!

Idag ska jag tröstäta och bli fet...





Och att jag skriver detta inlägg gör säkert inte saken bättre, men han har ju redan gjort sitt val, so why not?


Kommentarer
Postat av: SofiaHsmycken

Hej!



Kolla gärna in på min sida där jag säljer mina handgjorda och unika smycken! Finns något för alla! Har erbjudande just nu så passa på att handla julklappar. Välkommen :) Sofiahsmycken.blogg.se

2009-12-03 @ 11:30:08
URL: http://sofiahsmycken.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har så rätt !

2009-12-03 @ 15:49:41
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0