Mysfredag och bra Lördag

Vi bestämde att vi inte ska boka in något den här helgen, utan göra det som faller oss in.
Så i Fredags hade vi en myskväll med taccos, vin och en bra film :)

I Lördags var det julmarken här i Nora, vilket vi såklart gick ut för att titta på. Tyvärr gick man igenom marknaden på drygt 20 min. Men all denna julbelysning är ju så mysig!
Klockan 12 var det även innebandy, så vi skippade julmarknaden och gick till idrottshuset.

Vi hamnade i sekretariatet, och de ville ha mig som speaker.
Jag tackade nej, men Jimmy skötte tidtagningen, P-sson skrev protokoll och Bengtsson var "DJ" som vanligt :) Han spelade min "Sexy bitch" för mig!!








Under matchen fick vi även för oss att åka till Lindesberg och se Virus spela innebandy.
Sagt och gjort, vi åkte hem, vände, hämtade grannen och åkte till Lindesberg.
DÄR kan man snacka COACHNING, satan vad coachen peppade under spelet!

Under den matchen fick jag sms av Jenny:

 

Så vi hamnade hos Blobb och Jenny, och precis som i sms:et drack vi gott och spelade roliga spel.
Favoriten var givetvis "SÅ SKA DET LÅTA!"

Vi var hemma strax efter 01:00 och vi skulle upp halv 9 imorse?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0