Resa bokad

Vad ovanligt av mig och Jimmy att resa, va?
Vi sa ju att vi skulle spara till Jamaica, och vi kommer åka dit för tydligen är det inte så dyrt!


Men resan vi bokade nu är till underbara Lanzarote, och den blir andra veckan i Januari.

Varför sparar vi inte allt till Jamaica?
För att mer än halva resan fick vi gratis!

Vi har gratis hus i Puerto del Carmen, betalade 2.5 lax för två flygstolar och resten av biljetterna och flygresan var gratis.

Jag har varit på Lanzarote en gång förut, innan jag träffade Jimmy.
Lite fina bilder:


                                                     Jag var svarthårig på den tiden :)



Som alla vet så kan vi aldrig vänta när det gäller resor, och vi har ju råd att åka två gånger om året ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! :)

Vilken fin blogg du har!

Och ehh, jag har gått till finalen i veckans blogg hos smilinggirls, så jag undrar ifall du skulle kunna vara så jätte snäll och rösta på mig?? ^.^

Bli super glad! :D

Ifall du vill det, så kan du få göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-final.html

Tack så mycket!<33 :)

Ha det gött!<3

2009-12-21 @ 10:21:04
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0