Update från Gyttorp

Hello bitches :P
Uppdaterar hemmifrån mamma i Gyttorp (Ghettorp). Hihi... Eller Gyttjetorp...?
Jaja...

Ikväll är jag chaufför åt Jimmy som är på partaj med jobbet, och istället för att åka iväg på en fest och vänta där på att han ska ringa efter skjuts så kände jag för en mor-dotter-kväll, är ju flera månader sen sist!
Vi har köpt mängder med lösgodis, popcorn, ostbågar (såna där runda) samt läsk och så ska vi se filmen "National Security".

Jag älskar den filmen, jag tror jag ska bli som Martin Lawrence!
Dryg och alltid ifrågasätta om folk anklagar mig för saker bara för att jag är vit...? Tjej kanske?

Någon som sett den filmen förresten?

Ohwell...
Dags att ta av ansiktsmasken nu!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

neeej erik :D

2009-12-11 @ 19:56:42
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: R

2009-12-12 @ 10:46:03
Postat av: Repet

Hade oxå en mor-dotterkväll igår=)Nice!!



Åh det heter Cheeseballs:D Nu kommer du ihåg detta!!!HAHAHA Pöss

2009-12-12 @ 10:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0