efter shoppingen...

När jag kommit hem igår, och efter att jag uppdaterat denna blogg, styrdes bilen ner mot Badhuset i Nora.
Meningen var att jag skulle ha vart hos Helena medan Jimmy spelade innebandy, så jag slapp vara ensam.

MEN!! Jag åkte faktiskt ner och såg på innebandyn och nu säger jag det en gång för alla:
Jag ska aldrig mer titta på er, slöhögar!
Ni har förlorat varje gång jag har vart där. Ger jag dålig energi, eller? ;)

Well well...
Jag har ingen bil i veckan, och det stinker. Och jag ska JOBBA.
Tur man har snälla Stefan man kan åka med.
DESSVÄRRE, ska Stefan jobba NATT, jag ska jobba EM = vi byter av varandra vid nattskiftet.

Men som sagt, snälla Stefan skickade detta sms:
"Klart du kan åka med! Dessvärre jobbar jag ju natt. Men jag kan hämta dig och skjussa dig till jobbet vid 2-tiden om du vill, värre är ju när du ska hem då jag jobbar?"

Hem är inga problem.

MEN HUR SNÄLLT ÄR INTE DET?
Han åker alltså FRÅN GYTTORP, in till NORA, tillbaka till GYTTORP bara för att jag ska kunna ta mig till jobbet?

Ängel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0