Lördag hos pappa

Är man hos pappa är det givet att det handlar om motorcyklar och andra motordrivna saker.
AND I LOVE IT.

Jag fick vara eld-master och inte mig emot; jag fick vara bland det varma hela tiden :P
Vissa körde sönder som vanligt, andra körde in i träd och den tredje hade historier som inte var utav denna värld.
Det har vart en jättemysig Fredag och Lördag, mycket tid med min pappa :)

När man kom hem var det bara att piffa inför kvällen; jag och Helena skulle ha gått ut.
När klockan var 19-snåret började jag känna att "NÄFAN, jag vill inte."
Dessutom hade inte Helena fått barnvakt, sen fick hon inte gå ut för sin karl och Christian tjatade att VI skulle ta oss till Örebro?
Glöm det.

Bara att tvätta av sig all makeup och sedan sätta sig framför tv:n.




Otroligt.vad smink gör skillnad.
H-sida: foundation, rouge, eyeliner, ögonpenna, mascara, ifyllda ögonbryn.
V-sida: absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0