Marre = Jordgubbe

Jajamensan.
Nu mår Marre mycket bättre, äntligen efter 3 dagars sjukdom.
Under dagens lopp har jag fått många glada sms som har piggat upp. Har just nu tagit en jääättelång jättevarmdusch tills varmvattnet tog slut, och smörjde in hela kroppen med jordgubbs-bodybutter.
Nu doftar Marre som en jordgubbe! En riktig jordsgubbsdrink... MUMS.
Och på tal om drink så är det Fredag idag :)
Betyder att det är LÖRDAG imorgon.

Alla brudar där ute vet att man alltid känner sig lite fräshare, piggare och ser mycket piggare ut med SMINK.
Så bara för ATT så ska jag pudra på så otroligt onödigt mycket smink jag bara kan, för att må riktigt bra!
Och som grädden på moset ska jag även föna håret och använda massa hårspray och måla naglarna i någon uppiggande färg. Aprikos kanske? :)




Ni karlar förstår förstås absolut ingenting av detta inlägg...










Puss / en sminkad jordgubbe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I totally get you 8-)

2009-02-27 @ 16:59:57
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag :)

Kolla gärna in min foto blogg.

2009-02-27 @ 17:03:09
URL: http://fototrix.blogg.se/
Postat av: Seawall

AAAA FÖRSLÄCKARE!!!! Fint sa räven!!

2009-02-27 @ 19:55:51
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0