Marre = Whitney Houston on crack

JA.
Där satt den, där sprack den veckans utmaning!
Igår var det ju SEMLA-dagen så det sprack, men det tycker jag inte spelade nån roll, det var faktiskt tillåtet igår.
Men idag då?
Sjuk som en mygga. Jag låter som Whitney Houston on crack, för fan!
Jag har ingen röst kvar. Förkyld med feber, halsont, hosta, nysningar och är allmänt snurrig - betyder att idag har det inte blivit någon promenad.
Och jag som skulle ha följt med Helena till tatuerarn imorgon!
ATTANS.


Kanske inte så himla jätteduktigt att vara sjuk i dessa tider........


Och jag har just talat med Tommy (gammal vän från Stockholm) på msn. Han berättade en rätt läskig sak om en gemensam vän vi har. Nämligen detta: (kopiera och klistra in i adressfält).
http://www.mitti.se/Templates/Pages/Archive.aspx?storyID=05087220090203772954

Jag kunde väl aldrig tro att HAN av alla människor höll på med droger och absolut inte att han skulle göra något sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0