nu ska vi se här...

Fredagkväll hos farsan, Kristine och doggarna + cats. En mysig kväll med massa komedi och chips (så nu ser marre ut som en padda i fejset).

Lördag: Efter att ha kommit hem från pappa fick man några timmars tag-vara-på-dig-själv-timmar, sen började fingrarna pirra och telefonen ringde till Helena.
FOLKAN ikväll... ajjemen!!

Det blir alltid kul där och bäst av allt:
1. JAG brädade en av omslagsbrudarna som var där.
2. JAG fick bartendern på fall.

Att vara nykter ute på krogen ska bli mitt nya kall, man har så mycket roligare. (vad har hänt med mej?) Denna kväll ska sent / aldrig glömmas :*)

Jag var spiknykter och körde hem mitt på natten. Kom hem runt halv 3 - klarvaken och inte det minsta trött.
Såååå.. en lördagsnatt.. vad gör man? Poppade popcorn och ockuperade telefonen, sprang omkring i BH och trosor i lägenheten och kände hur jäkla GÖTT det va att inte vara trött på natten. (Det där lät konstigt, jag vet).

Söndagen:
Jimmy kom hem från Borlänge och trodde han skulle få SOVA?
Så fan heller... långpromenad, stortvätt, storhandla... och så var jag snäll: PIZZA och Nintendo WII.

Idag efter jobbet vart det (efter mycket tjat) en tripp till Marieberg och VAD kom marre hem med?
Strumpor.
Och jag som trodde jag var shoppingsugen??

Kommentarer
Postat av: Seawall

OCH hur jävla elak är du inte....klart Jimmy behövde sova när han kom hem från Borlänge! Tar ju på krafterna att vara ute på en roadtrip!!

2009-02-03 @ 12:19:59
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0