till alla...

...som tillhör Nora IBK och hörde att eran kära målvakt ställer upp med förpärla hemma:
NO FUCKING WAY!!!

Här ska inte bli nån förfest, där sätter jag min fot.
Jag är smittohärden i hemmet och vill ni åka på dunderförkylning so be my guests. Jag ska nog kunna se till att ni får böldpest med, ska ni se ;)

Alla andra har ju skrivit om det, så det är väl likabra att jag gör det med:
Knockout spelar på Nora Statshotell på Lördag.
There, I´ve said it.

Den här veckan vart ju inte som planerad med min fina utmaning, men jag börjar om på nytt på Måndag igen!
Och detta ska jag söka till: www.gcbar.se


För min kära vän Helenas del vart det ingen tatuering igår och det var smart gjort. Du ska inte tatuera dig en massa crap bara för ATT.
På Måndag ska "Svante" tatuera sig.
Jag ska bannemig dit och titta på. Han ska ha en tiger på bröstet. (Tråkiga sate, kunde du inte komma på något eget? Måste ha samma sak som sin brorsa.)

Weeeeeeeeeeeeell... JUST NU fick jag ett roligt samtal från mitt skift på jobbet.
VI SKA INTE JOBBA PÅ SÖNDAG!
Tack som fan, en helt ledig helg!


Kommentarer
Postat av: TT

Fan va nice! Förpärla hos er. Jag och 11 st till kommer. Vi ses.....

2009-02-27 @ 12:56:38
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Seawall

JIHA FÖRSLÄCKARE!!!! Sign me up!!

2009-02-27 @ 14:46:24
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0