veckans utmaning

jag ska kalla detta:
VECKANS UTMANING.

Jajamen, du läste rätt.
Jag ska utmana mig själv.

På sista tiden har jag fallit i en jätte-socker-och-godis-period. Och nu är jag fast - godis varje dag är INTE bra.
Och som säkert alla vet så hatar jag matlagning, när jag är själv hemma äter jag aldrig, kan bli yoghurt i bästa fall.
Och när det är vinter (eller om det är mindre än plus 3 grader) går inte marre utanför dörren om hon inte måste.

VECKANS utmaning till mig själv blir:
Ut på promenad varje dag oavsett kyla.
Laga mat varje dag, och inte äta godis
på hela veckan! Inte ens till helgen!
Kommer bli skapligt svårt nu när jag har den roligaste veckan i månaden dessutom.
ABSOLUT inte äta någonting efter kl.18 på kvällarna.
FAAAAN vad cool jag är som utmanar ödet. Frågan är väl vem det blir värst för?
Mig... Jimmy? Eller kanske katterna?

Jag började redan idag.
Jag har tagit långpromenad på 7 km i kylan, och då till "mat" innan klockan 18 vart det blåbär med yoghurt.


Får se om jag klarar en hel vecka!

GOOD LUCK TO ME!!


Kommentarer
Postat av: Seawall

Vem fösöker du lura??? Dig själv??

2009-02-24 @ 12:33:07
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0