gaddad igen

JAJAMENSAN.
Igår (i Lindesberg igen, ledsen att du ska behöva läsa det, Tony) så gaddade jag mig för 3:e gången.
Denna gång vart det en Old School-svala på vänster höftben.
AND I LOVE IT.

Det tog bara 40 minuter, och jag grät inte ens. Det gick åt en TWIX och några smårutor med mjölkchoklad.
Helena satt med mej hela tiden och Olof skulle komma vid 4.
16:40 kom han in genom dörren - när Benny torkade av all överbliven färg.

Tack för stödet Olof!!

 
  




Benny ser lite småglad ut där i bakgrunden :P
Men det är inget emot vad JAG är :P

Kommentarer
Postat av: dookie

Jättefin! Verkligen!

2009-01-29 @ 12:47:30
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: TT

Du vännen. När du är i Linde för att dekorera dig så där snyggt, då är det OK.

Men annars kan jag inte för mitt liv förstå din dragning till Sveriges varböld No.1??? ;-)

2009-01-29 @ 17:26:59
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0