Mysfilmkväll

Well, även om allt inte riktigt blir som jag vill så har iallafall tårarna slutat rinna.
Jojo hade rätt - tårar tar slut fortare än man anar. Det mesta har fixat sig, men ändå känns någonting otryggt, och jag vet inte vad det är.

Idag är det Söndag, och jag ska jobba till kl.22 ikväll.

Igår kväll spenderades i Lindesberg, var riktigt länge sen jag träffade min Helena nu, så vi hade mycket att tala om, mycket att hjälpa varandra med, mycket skoj att prata om och även planeringar inför ett nytt badhusbesök :) Vi gör ju karriär i vartenda badhus, så varför inte fortsätta? ;) Denna gång ska jag ta med kameran :P

Vi såg på två filmer igår: 1408 (som jag för första gången vågade se HEL filmen).
Och Cabin Fever. Helt sjuk film och man mådde riktigt illa när man såg den.
BLÄÄÄÄÄ...

Det var en riktigt mysig kväll igår, jag ville inte att den skulle ta slut.


Såååå.. lite snabbmakaroner innan jobbet kanske?
SKICKA I MIG, BARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0