"Svante" i Nora

Idag var "Svante" i Nora för första gången. Han fick se lägenheten, Nora "City" som han så fint kallade det, och vi svängde även förbi där jag jobbar.
Han vart stormförtjust i mina katter (but than again, vem blir inte det?) och han tokälskade lägenheten.


Och på tal om mina katter så är Diesel numera en DET.
Det var bland det äckligaste jag nånsin har sett, jag förstår dom som inte vill fixa sina husdjur.
Varför tittade jag då?
FÖR ATT JAG MÅSTE, jag ÄR daddig med mina katter och JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA den som gör dom något illa.

Jag hängde på den veterinären som en blodigel för att se minsta lilla ingrepp han skulle göra på min bebis.
Fast nu väntar jag bara på det roligaste; när han vaknar upp och börjar gå omkring som om han druckit 4 glas för mycket.


Hur ska jag kunna jobba inatt? Jag vill vara hemma och ta hand om my precious!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0