Thailand

En jobbarkompis + 2 till från ett annat skift ska till Thailand i Mars, och här i veckan skickade Stefan ett sms och frågade om jag ville med.
BEHÖVER MAN ENS FRÅGA MARRE OM HON VILL UTOMLANDS?!
Wahahahaha, skrattretande! DET ÄR JU THAILAND!








Jag tackade nej.










VARFÖR undrar nog du?

Anledning:
1. Jag sitter inte på ett plan som tar med än 6 timmar.
2. Jag vill inte bo på hotell. Ska jag till Thailand vill jag bo i en Bungabunga på stranden.
3. 12000 har jag inte råd med eftersom jag snart får sparken.
4. Det är 3 karlar och jag.
5. Thailand har aldrig lockat mig.

Det räcker som argument till att säga NEJ TACK STEFAN, MEN TACK ÄNDÅ.

Kommentarer
Postat av: jess

sparken? nej varför då?!

2009-01-19 @ 12:41:30
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0