Åkte hem från jobbet...

Jag HATAR och stör mig så otroligt mycket på människor som använder en halv parfymflaska åt gången, eller alldeles för mycket rakvatten. Det är hemskt!
Och detta fick mig att åka hem ifrån jobbet idag. Någon hade otroligt mycket parfym och jag kunde knappt andas.
Så patetiskt när folk inte kan inse att de åldras och kan ta det, utan måste dessutom dränka sig i 80-talets sista kollektion av äckel-parfym!

Det var svårt att säga vem det var för det stank lika starkt över hela fabriken, och när jag frågade rakt ut vem som hade dränkt sig så vågade ingen svara.

Vad använder du för parfym?
Det jag har i badrummet är:
PARIS HILTON:
  


ED HARDY:


Britney Spears:
 


Naomi Cambell:
 

BLACK XS:


BOSS, FEMME:

Kommentarer
Postat av: pebbles

jag använder många olika men bla dom av paris hilton =)

2009-07-06 @ 23:49:38
URL: http://obrien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0