Diesel talar klarspråk

Min älskling Diesel visar alltid lika tydligt att han inte uppskattar att man är borta mer än 8h..


Och nu i detta fall, har jag varit borta i 4 dagar och nu talar han fysiskt klarsspråk att
"Denna väska ska ingenstans utan mig, nästa gång ska jag med. Och hör sen! Mjaou".

Om en timme börjar jag jobbet.
Usch.
Men det är så himla skönt att detta är sista veckan, sen kommer "långledigheten".
Man räknar dagarna!

Så här ska Marres sommar se ut:
(kanske med undantag för palmerna).

Kommentarer
Postat av: meelli - bitchessssbloggen

Ska man inte kunna hålla sitt privatliv hemligt utan att folk snackar? Skriv din åsikt i mitt inlägg..



Folk äe sjuka, skapaar rykten om man håller en sak hemligt.. :S haha..

2009-07-06 @ 19:20:43
URL: http://melleeh.blogg.se/
Postat av: mell

ja de e sant :/ men de händer vä'l inte ofta?

2009-07-06 @ 20:34:50
URL: http://melleeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0