Efter shoppingen

Jag trodde aldrig att JAG skulle vilja vara den som först ville åka hem från en shoppingrunda.
Men idag tappade jag verkligen tålamodet.
Bröderna Dryg har klagat, väntat, suckat och klagat ännu mer på att "det ääääär så träligt att vänta" på mig i provhytterna.
Att shoppa i bara 3 timmar är ändå rekordtid för mig!
Och då hann vi även käka på Pacos!


Bröderna Dryg tyckte det var väldigt kul att JÄVLAS med mig just idag.


Jag köpte en klänning, ett smycke till mitt armband och ett par skor.

Jimmy köpte ett till spel till GuitarHero: AC/DC.
Där kommer jag att vara SÅ mycket bättre än han! Jag kan AC/DC utantill!
Jag och killen inne i spelbutiken fick oss en liten diskussion om vilka som var bäst av AC/DC och Metallica.
Jag vann såklart.


Det jag handlade får ni se ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0