Får du dejta för din far?

HAHA.. jag såg nyss på Hulk Hogan Knows Best.
Stackars dotter, hon är 16 år och får inte träffa killar, och killen hon dejtade i avsnittet var en 22åring.
Det är väl inget fel i det?

Den pappan har seriösa problem med att lita på killar som vill dejta hans dotter.
Visst, min far har väl inte gillat alla jag har träffat, och jag valde att inte ens berätta att jag träffade en kosovoalban en gång i tiden. Men det är några år sedan :P

Tänk om jag skulle vara med i Hogan-familjen?
Det skulle aldrig funka.


Har era föräldrar någonsin hindrat er från att träffa någon?

Kommentarer
Postat av: Foki

Älskar rock! ^^

2009-07-28 @ 20:33:51
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0