Firar

Har just varit ute på en härlig promenad ute i skogen.
Och nu sitter jag och firar min sambos framgång med en jordgubbsmootie (ett halv paket frysta jordgubbar och 1dl yoghurt mixat i mixern) innan jag ska iväg till jobbet.



Undrar hur det här kommer bli? Han blir ju chef inom-vad-han-nu-sa-att-allt-hette. Samt får en fabriksny Audi sport, mer semesterdagar och bättre lön.

HAAALLÅÅÅÅ LONDON-SHOPPING!
Well, man kan ju få önska, iallafall? Han tycker ju om att resa lika mycket som jag :)

Kommentarer
Postat av: Janne

Snygg soffa ;) många fina detaljer hehe

2009-07-08 @ 17:39:34
Postat av: Kanonkulan

Hehe, inte många rätt där inte, Mazda 6 sport ska det vara......haha du är blond i alla fall :)



Ingen shopping för dig det är ju hans lön inte din ;)

2009-07-08 @ 22:20:16
Postat av: Kebaben

Jag håller med Kanonkulan. Min lön är MIN, samt att det är en Mazda... heheheh Puss på dej

2009-07-08 @ 23:10:21
URL: http://kebabens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0