Lördag på Stångebro

Nu är jag hemma igen. Jag blir alltid så deprimerad när jag har varit borta ett tag, och sedan kommer HEM?!
Är det så illa att jag verkligen tröttnat på Nora?
Det är inget ljug när jag skriver att jag GRINADE i bilen på väg hem för att jag ville stanna några dagar till!
Jag ÄLSKAR Stångebro! En så perfekt start på semestern, och i mitt fall: en väldigt lång semester.

Lördagen då.
Då körde först Hermansson, Chrille och Richard för oss, Fjugesta. Motionsklass 7 såklart.
Herman fick en kanonstart ju, men han var inte lika nöjd när han kom i mål. Chrille tog sig ett varv och Richard fick bryta, vet inte varför.


Klockan 1 var det dags för Herr Kebab och Nadde att köra! Och jag säger då det: han var NERVÖS innan han hade tagit sig upp till starten. Jag tyckte mest att det var kul, alltid lika skadeglad ;) Och jag tror nog att Nadde var lika nervös.
Jag tänker faktiskt vara så snäll att jag lägger ut videor idag! Jag har lagt ut en del på youtube med, sök bara på marresblogg så kommer alla mina videor upp.

Jimmy fick med en kanonstart, han gjorde precis som far min talade om för honom:
Antingen ligga bland de första eller så får du trängas i första böj.



Och han var ju bland de första, men inte på slutet :) Men men, han tog min fars tid med 5 minuter iallafall, det är han nöjd med. Jag är glad att han tog sig i mål!

Kvällen spenderades först i vårat tält i Camp Fjöget, sedan styrdes våra vägar ner till Öltältet. Det är alltid lika kul att springa omkring där nere. Man träffar på nytt folk att hålla kontakten med t.ex. Jag menar, alla är ju på Stångebro av samma intresse!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du glömde Nadde ju..... hon drog ju samtidigt som Kebaben

2009-07-06 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0