Marre = Samantha Jones

Hahahaha... jag gjorde nyss en kul undersökning för att se vem i SEX AND THE CITY jag var lik.
Jag vart min favorit: Samantha Jones.

Grattis! Du är en äkta Sex and the City-tjej och du liknar:
Sexiga och härliga Samantha Jones.
Om du liknar hungriga Samantha Jones så hungrar du efter livet och män. Precis som Samantha har du stor aptit på livet.
Du styrs av dina behov och drivs av impulsivitet och passion på alla sätt. Du vet vad du vill ha och gör allt för att nå dina mål.
Du är inte rädd för att experimentera och vill helst prova allt åtminstone en gång.
Du är rädd för att visa dina känslor och din sårbarhet och därför kan folk omkring dig tycka att du är mycket dominerande och stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0