Marre svarar:



"Hehe, inte många rätt där inte, Mazda 6 sport ska det vara......haha du är blond i alla fall :)
Ingen shopping för dig det är ju hans lön inte din ;)
"

Jag är inte duktig när det gäller bilar och deras namn. En Audi är samma sak som Volvo i mina ögon.
Och blondin-tjofräset tänker jag inte ens diskutera. Jag vill inte säga att jag är lättlurad eller att jag talar innan jag tänkt klart, men jag kan säga fel saker ibland. Who doesn´t?

Och nu har jag ju sådan tur att jag är en sådan underbar flickvän, som alla andra önskar att de hade, att alla VILL skämma bort mig med prylar, smycken och resor. Så den diskutionen kan vi ta mellan 4 ögon, Moberg :P

Kommentarer
Postat av: Moberg

Hehe, den tog.... O diskussionen tar vi nästa gång :)

2009-07-09 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0