Ny computer

Min dator totalhavererade igår så därför har det varit dåligt med uppdaterande.
Så hela dagen igår spenderade vi i Örebro och letade efter en ny dator till mig.

Tur att man har familj som jobbar inom en viss elektronik-kedja. Skapligt med rabatt, tack kusse!
Massa tillbehör som helt plötsligt vart flera 100-kronor billigare.
Jag säger då det: jag har sån tur i det mesta :) Kontakter, kontakter.

När vi skulle hem från Öret svängde vi förbi Akane och köpte SUSHI.

Mums! Jag skulle kunna äta sushi för jämnan, inte konstigt att alla kineser altid är så smala.
Har ni någonsin sett en FET kines/japan? (förutom sumobrottare?)

Well...
Idag är det fullt upp. Nu är vi på väg till Laxå för att köra KM. (Klubbmästerskap). Det ska bli jättekul.
Sen ikväll ska Jimmy iväg på Blues/Rock-festivalen i Frövi för att se på Refreshments och festa med lillebror.
Jag själv ska till LINDESBERG och gå på parkfesten med Helena och ett gäng polare till henne.

Där är det också kontakter som gäller, vi skulle ha haft gratisbiljetter men då jag gjorde mig ovän med gitarristen i bandet så har jag valt att inte ha något med han eller bandet att göra.
Och jag åker inte dit för att se på dem, utan för att ha sådär jävla kul som bara jag och Helena har när vi går ut, då alla känner igen oss från Folkan. :)

Tjofräs, folks!

Kommentarer
Postat av: moberg

Klart dom inte e feta......sushi är avskräde så ingen mer än gamar äter skiten

2009-07-27 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0