Rockband-spel inatt

Jag kom till my bitch runt 18:30 igårkväll.
Det var nog bland de roligaste NYKTRA kvällarna vi haft på vääääldigt länge.

Vi var ute på stan med hennes underbara hund Roxie och skrämde livet ur alla turkar som fanns. (Någon nytta ska man väl ha av en hund förutom att just gosa med den? Och Roxie är väldigt duktig på detta!)

(Hur kan någon vara rädd för den här?)

Ute på stan träffade jag även JANNE! Vad roligt! Killen från Stångebro! Det var helt otippat och jag gjorde såklart bort mig när jag först måste ha sett ut som en fågelholk när han hälsade och jag inte hade en aning om vem han var?!
När vi kom hem började vi kolla på The Green Mile och jag måste säga det:
FYFÅGLARNA VILKEN GRYM FILM. Seriöst, jag vart helt förstörd när de skulle avrätta den där "mus-killen" med elektriska stolen. Jag har aldrig sett filmen förut och jag tänker aldrig mer se den, hur FAN kan man komma på något så elakt?
Och hur FAN kunde folk VILJA se på något så sjukligt förr?!

Och well... Vi spelade ROCKBAND fram till klockan 00:15 inatt. Så jäkla roligt!
I´M A KICKASS-GUITARIST!
Senare kom Calle över och vi tävlade som tusan, och jävlar va bra vi var!


Nu ska jag ta hand om mina överblivna 40 000 kronor :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar; ahaaa, okej :P

2009-07-14 @ 11:50:39
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0