Shopping

Jag hatar finska, jag hatar finnar och jag hatar ännu mer när finnar växlar svenska och finska i samma mening när de pratar.
Det råkade jag ut för idag när jag väntade på bussen in till Örebro.
Jag tänkte gå ifrån och ta bussen som gick en timme senare.
Det störde mig så otroligt och jag ville bara skrika åt dem att tala ett språk åt gången!

Oh well...
När vi kom in till Öret tog vi en frukost på Bara Vara.


 


Latte med creamcheese-bagel!

Sen kände jag att jag var verkligen inte på shoppinghumör.
Den känslan försvann direkt när vi kom in i första affären.


Sorry för en suddig bild.

Jag kom nog hem med en aning mer än jag hade förväntat mig.
Bilder på kläderna får ni se imorgon, nu är jag alldeles för trött.


Jag träffade min nya polare Sangar i Öret!
Han kan vara bra att ha kontakt med, han jobbar som vakt på många krogar i Örebro och låter mig gå före alla andra losers i kön, samt att jag kommer in gratis.


Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Andreja

Haha, får mig och påminna när vi gjorde ett sånt foto tillsammans, inne på nån affär och posade så nice.

2009-07-29 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0