Testar en ny frisyr

Jag har nu testat en ny frisyr!
Jag har nästan jämt haft samma "stuk" av frisyrer förut. Axellångt och för att få till lite "extra" så har jag höjt volymen på håret.
Nu ska jag bli lite mer åt det korthåriga hållet.

Det blir ingen bild på hur mitt hår ser ut efter frissan.
Don´t get me wrong, jag är nöjd, men jag ska ha lite KORTARE ändå.. (varför? För att alla helt plötsligt ska ha megalångt och sönderblonderat hår).
Nejfan.
Ungefär såhär ser mitt hår ut nu:

Fast utan lugg. Luggen, längden samt själva frisyren ska fixas till imorgon och DÅ får ni se mitt resultat!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vill se resultatet!!

2009-07-16 @ 16:50:59
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0