Att göra en ny blogg...

ÄR SVÅRT.
Jag försöker hjälpa Jimmy med sin blogg men det funkar bara inte!
Jag satt i över 1h igårkväll och försökte få till den, men DEN VILL INTE!
Sen tröttnade jag...

Jag skulle aldrig kunna ha ett datorjobb.
Min vän Erika är sån där data-hjälpreda-sak.
Hon vet precis hur min dator ser ut om jag bara säger att det är en laptop.
Hon vet precis hur jag ska trycka, var jag ska trycka och vilka koder jag ska skriva för att få till det.
Imponerande.

Jag hade ett datorjobb för 3 år sedan, när jag sommarjobbade i receptionen som telefonist.
Den sommaren hade jag sönder:
En dator.
En kopiator.
En skrivare.
En biljettmaskin.
En Scanner.

IT-killarna skrattade varje gång jag ringde.
"Hur FAN kan någon ha sönder 5 maskiner på en sommar?!"

Det vart ju inte mycket bättre året efter när jag hamnade nere på fabriken. Jag såg mig bara omkring och tänkte nästan på en gång tacka NEJ till det jobbet.
Jag kan ju inte ens hålla datorprylar fungerande... Hur skulle jag då kunna hantera en maskin?
Det gör jag inte heller.
Fråga våra maskinställare hur många gånger om dagen jag ropar på dem, och det är nu efter 3 år! HAH!

Nu har jag precis kommit hem rån jobbet by the way.
Ruskigt trött så nu ska jag nanna.
HÖRS IMORRN.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0