En till sida med söta saker...

Jag har en till sida som jag går in på flera gånger om dagen, Cocoo.se - en söt sida med massor av söta och detaljerade smycken.
Det finns även smycken för herrar, det är det inte alltid man hittar det på andra sidor.
Det gillar vi! :)
Eftersom jag gillar exotiska saker, så håller jag mig även till färgstarka färger och sånt som påminner om en solstrand långt borta någonstans.
Här kommer handlas :)

Nu ska jag göra något åt min satans migrän...
Sova kanske.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: det är underbart kul :D den är i hässleholm i skåne. En liten och mysig festival :)

2009-06-09 @ 09:10:44
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0