Igår var det bal!

Igår var det bal i Nora!
Jag älskar balen. Studenterna kommer i så många olika fina bilar, vissa har hyrt limousiner och de som klart gjorde bäst entré var tjejerna som vart skjussade på stora motorcyklar, plockade av sig hjälmen och skinnjackan och hade balklänningen under.
Så jäkla coola!

Varför gjorde inte JAG så? Min pappa har ju en snygg motorcykel!
Och så älskar jag när det är en kille som kommer med två tjejer i vardera arm, så lyxigt ser det ut! LOVE IT.
Min lillsparv kom ju såklart bland de sista utav alla hundra som gick på balen, men det var klart värt väntandet:
 

 

Och äntligen kom ROBIN med sina vänner. Robin är till höger.

PS.
Jag är ju så jäkla duktig på att mosa mig fram bland alla människor, dessutom är jag liten så det är rätt lätt och jag skymmer inte utsikten för någon.
Så NU jäklar ska jag skaffa mig en dyr jättestor kamera och bli fotograf jag med:

Kommentarer
Postat av: dookie

Svar: Det var två par shorts, en kjol, en top och en klänning :)

2009-06-14 @ 16:32:12
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0