Jag tror jag har migrän...

Ni vet den där känslan när det känns som att hjärtat pulserar i huvudet,
man kan inte fästa blicken på någonting för allt snurrar,
allt man hör dånar dubbelt så högt så man tror att huvudet ska sprängas,
folk måste tala lågt,
man kan inte vända för fort på huvudet åt något håll för man tror att hjärnan skakas om...

Gott folk... det kallas MIGRÄN.
Detta fick jag när jag tog tiden på Jimmy ute på crossbanan.
Hans bästa tid var 11.33 minuter :)


Snart är det midsommar!
Den ska spenderas hos Chrille ute i Hällarna, Arboga.
Jag hoppas att det blir lika roligt i år som förra året, det var ett slag som är svårslaget.
Men mycket folk verkar det bli.

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0