Kissies blogg

Haha.. jag förstår inte att folk hakar upp sig så mycket på Kissies blogg?
Hon drygar ju bara, allt hon skriver är ploj och för att irritera folk.
Jag läser hennes blogg för nöjes skull, för jag tycker hennes sarkasm är skitrolig.
Så bombad är hon inte på riktigt!
Om folk insåg det istället och bara läste för skojs skull, utan att kommentera en massa elaka och "avundsjuka" saker så skulle hon snart lägga ner.

Det är erat "hat" hon tycker om! Det är det hon vill åt via sin blogg.


Ohwell...
Däremot finns det såna som tror att Kissie är sån här utanför bloggen med. Dessie t.ex som gör allt för att vara Kissie.. men snälla. Dessie är bara äcklig. Allt Kissie har skrivit har Dessie skrivit i sin blogg som om det var hennes idéer.
Nej usch.

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

*Nu kör jag igång igen! Anmäl dig till sommarens blogg del 2 så kanske du blir en av dom nominerade och går vidare till de 5 finalisterna!

Så nu kör vi, ta chansen let's GO! ;D*

// noescape

2009-06-28 @ 20:37:41
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0