Livet är rätt gött ändå :)

Sitter just nu ute i trädgården med min frukost:
Vaniljyoghurt med banan, ananas och kokosflingor toppat med müsli <3

Idag börjar finalen i MODELLJAKTEN. Så alla som läser är världens gulligaste om ni vill rösta på mig så jag hamnar på så bra plats som möjligt går :)

Igår var en myskväll. Vi var nere på stan nästan hela dagen, gick bort till campingen och kollade på alla turister och hyrde senare en film. "The Chair".
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Jag älskar skräck och thrillers, men det där var... bara konstigt.
Handlade om en mördare som hypnotiserade sina offer och på slutet hade allt konstigt nog hoppat över på en liten kille som hade ihjäl alla som fanns kvar i huset.
Den var inte bra. Jag rekomenderar den INTE.

Nu ska jag ner på stan och greja lite. Sen hem och sola innan jag ska till jobbet... (denna underbara soliga dag).

Puss

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: jag ska göra det :D

2009-06-01 @ 09:41:57
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: melissa

aaa. hur har din helg varit annars :D ?

2009-06-01 @ 11:20:59
URL: http://melleeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0