Modelljakten

Finalen har startat och nu vill jag ha massa röster! Rösta på mig här så gör du mig väldigt glad.
Jag är så himla nervös över detta, under finalens gång kan man inte se modellernas placering så man får försöka ragga så många röster man bara kan och hoppas på det bästa. Det är SMS-röstning som gäller. Så vill du ha koden för att skicka ett sms och rösta på mig så är det bara att fråga mig eller gå ut på sidan så finns det där :)

Jag börjar bli lite orolig för mina katter faktiskt.
Att de jagar rådjur är ju ingen nyhet, men idag låg det en EKORRESVANS och några klor på gräsmattan.
Det här måste ta ett stopp!
Utegångsförbud för Diesel och Ozzy i minst en vecka.

På jobbet idag vart jag ganska rörd.
Våran maskinställare och jag har gemensamt intresse när det gäller fotografering, fast jag gillar att stå framför kameran och han bakom.
Han kom fram och berättade att han laddat hem en massa bilder på mig från min bilddagbok och gjort ett kollage för att ta med till jobbet. Bara bilder på mig, var han noga att berätta.
HUR gulligt är inte det?
Jag vart jätterörd!

Nu ska jag gosa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0