Mr. Jacksson = DÖD?

VAFAN?!
Eftersom Jimmy aldrig vaknar på en gång av sin väckarklocka så stog den på ett tag. JAG däremot låg och lyssnade ett bra tag. Och det första jag hörde var att Michael Jacksson är DÖD?!
Hur fasen kan han vara död?
Han har ju ALLTID funnits, alltid varit skriven om, gjort så bra låtar FÖRR... 
VEM SKA NU TAPPA NÄSAN INFÖR FOLK?!

Jimmy trodde jag drev med han när det första jag sa när han väckte mig för att säga hejdå var "Michael Jacksson är död". Jag lovar at han trodde att jag hade drömt allt.
Jag kommer absolut sakna han, fast man inte hörde så mycket musik från han på senaste tiden.



Vi hade King of Pop.
Vi har Prince of Darkness... (Ozzy)
Vi har säkert någon King of Rock med... inte vet jag.

VEM SKA TA ROLLEN SOM KING OF POP NU!?
Säg inte Danny eller hela gruppen EMD för då slår jag sönder datorn.

Kommentarer
Postat av: Åsa

King of rock, var inte det elvis? Men enligt mig var det johnny cash of course ;D

2009-06-29 @ 21:20:36
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Hasime

King of rock e Evlis =)

2010-11-20 @ 19:50:14
URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0