P3 för invandrare?

Idag vart jag bara FÖR smickrad på jobbet. Jättemånga har röstat på mig nu när det är sista röstdagen i modelljakten, det gör mig jätteglad!
Och våran maskinställare fick mig att rodna idag när han berättade hur otroligt VACKER jag är.
"När man ser dig så är du alltid så himla glad, med ett jättesmile i hela ansiktet och ögon som glittrar"...
"Du är som (något blomsternamn). Den blomman är den vackraste man kan hitta, och väldigt liten."

Åååh, som att jag inte hör det dagligen, liksom? Men iallafall var det jättesmickrande, och han talade även om hur otroligt FUL "G" på fabriken är. Och jag kunde inte göra annat än att hålla med om det.


Och så över till annat.
Har radiokanalen P3 ett program som heter "P3 FÖR INVANDRARE"?! Nu har det väl ändå gått för långt. Den första låten de spelade efter att en invandrare med dålig brytning hade pratat klart var "Jag gick i ett kvarter idag..." Jag trodde jag skulle spy. Vilka är det som är rasister egentligen? Svenskar eller alla invandrare som anklagar oss svenskar för det ena och det andra?


Kolla vad som fanns på våran parkering imorse! COOLT.

Självmordsbenägen padda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0