Robins student + utgång :)

Nu håller Marre på att göra sig i ordning för kvällens bravader!
Ska ut i Lindesberg med Helena och ha kul med alla studenten. (Känner mig gammal!)
Men lillsparven Robin ska ju ut i Linde så jag har lovat att ta hand om honom, "lillebror". Att festa med honom är alltid kul! Och jag älskar hans raggrepliker: "Hej, jag är Kebabens lillebror. Vill du sova med mig?"
Kebaben = min sambo.
Sist han körde den repliken hamna han i säng med någon blondin :P Men jag bad honom att inte köra den ikväll.

Men troligen kommer vi säkert inte ens vara på samma fest, alla studenten ska på Statshotellet och vi andra "gamlingar" ska på folkan :)

Jag missade ju hans utgång från aulan i skolan eftersom jag jobbade, och att ens TRO att Jimmy skulle komma ihåg kameran var ju önsketänkande. Så jag har inga bilder på Robin från skolan.
Däremot har jag dessa:

 
Naaaaw, lilla bubben är så stilig idag!
Och JA, han var skapligt på läsken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0