dessa rubriker...

MAN VET ALDRIG VAD MAN SKA HA FÖR RUBRIK...
Dom är för jä*la jobbiga emellanåt.

Jag har en liten fundering.
Jag hämtade ut nya p-piller igår och fick med mig en lapp om hur man kan beställa direkt från nätet.
På lappen stog det E-HANDLA.

E?
Det är samma som e-mail.
Vad står E för?


Oh well.. vaknade vid 7, men då jag sovit som ett spöke (dåligt med andra ord) så låg jag och vred mig till 9.
Igår kom tårarna igen.. fast jag verkligen lovat mig själv att jag ALDRIG SKA gråta over detta igen.
När ska man lära sig?!

Kanske skulle dränka mina tårar i lite SHOPPING!? :D

Var nätshoppar ni ifrån?
Skicka på mig lite nät-sidor som innehåller lite kul kläder..


Rösta.
Nu har jag 477 röster.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du går in i Design->Redigera stilmall.

Sen står det ju body längst upp.. Då klistrar du in den här texten under så det ser ut så här:



body{

background-image: url(http://adressen till din bild);

background-repeat: no-repeat;

background-position: center center;

background-attachment: fixed;

}



Det enda du behöver ändra det är där det står center center, jag har "left center" så den hamnar till vänster ;)

2009-03-27 @ 10:05:48
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0