En ny bil...

Vad sägs om en Dodge Caliber?
JAARRÅÅÅ.. en sån provkörde man idag, 139 lax och jag garanterar att första gången jag kliver ur den bilen på fyllan kommer jag att stöpa KÄPPRÄTT i backen. Jävla höga bil!  (Beroende på vem man jämför sej med dårå).

Annars då.. Jag har vart med min Helena idag, vart på stan o grejat och tog även en titt på Mejk.




MEN VAD TUSAN ÄR NU DETTA?
Jag slår mej faktiskt ner vid TV:n för att för en gångs skull se på något
och det är PARADISE HOTEL?!
Vad är det för jädra crap?! Nya dokusåpor är inget att ha längre...
Allt handlar om utseende och att ha sex med så många som möjligt, för att såra så många andra som möjligt.

Blir man inte psykiskt sårad eller intagen på dårhus efter att ha deltagit i ett sånt program så är det nog inget som kan förstöra ens psyke alls. Då klarar man nog många prövningar i livet. Att man ens ställer upp i något dylikt?
(Jag är avundsjuk.. JA. Jag skulle lätt ställa upp.)



Kommentarer
Postat av: Seawall

VA säger du Marre?? HAr du vart i Linde? Kan jag ju aldrig tro!! ;op

2009-03-03 @ 23:12:01
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0