På jobbet

Vi har en man som jobbar hos oss.
Jag tänker inte säga något namn, men han springer nere på fabriken lite då och då.
Och de flesta gillar honom inte.
Idag sa t.ex. Leif att karln hade för stor käft och ALLTID snackade skit.
Och de flesta höll med.

På rasten hörde vi en ambulans uppe från vägen.
Kjelle: "Ajfan, nu har en buss kört in i käften på "blabla"."
Leif: "Japp. Och dom har inte hittat bussen än".

Marre låg dubbelvikt i korridoren.
Leif: "Jafan, sen när han kommer ner så kolla om du ser en kofångare mellan tänderna på han."




Det vart en kort dag för mig på jobbet.
Tyckte att jag kände mig så pass frisk idag så jag tog mig till jobbet.

Där vart jag trackad, skrattad åt och tillsagd att åka hem då jag knappt kunde tala.

"Vi ses på söndag".
Egentligen ska jag jobba imorgon och fredag med, men jag är inte "välkommen" tillbaka på några dagar.
TACK som fan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0