Point of view

Ögonfärg: Blågröna med gult stänk.
Hårfärg: Cendré
Längd: 163. (jag är längre än Britney Spears iallafall!)
Skostorlek: 38
Favoritfärg: Rosa och svart
Bästa klädköpet: Det senaste :P
Bästa skoköpet: Mina röda stövlar...
Sämsta klädköpet: En klänning som jag aldrig har använt.
Sämsta skoköpet: Ett par rosa krokodilstävlar. Kommer aldrig något tillfälle när jag kan använda dem.
Parfym: Ed Hardy.
Smink: Make Up Store
Schampo: Sunsilk Goodbye Dundruff... AVOCADO <3
Klädstil: Det beror HELT och hållet på vilket humör jag är på.
Arg: Svarta kläder.
Glad: Väldigt färgglada kläder.
Vardags: Jeans, löst sittande linnen, t-shirts med tryck... med en massa accessoarer till.
Fest: Glammigt! Det ska vara små klänningar, tunna tyger, rosetter, korta kjolar och HÖGA skor.
Träning: FJORTIS! Rosa, glitter, leopard, randigt, Juicy... Haha, LOVE IT!
Favoritaffär: Top Shop
Jag tycker att: Livet borde vara en enda låååång fest!
Jag Vill: Åka till Jamaica och röka på. HAHA.. nejdå, sola räcker så bra.

Jag Uppskattar: Alla lediga dagar, att få umgås med dom som ligger mig närmast om hjärtat, och VÄRME.
Jag Ogillar: Landsgränser, sjukdomar, spindlar...
Jag Längtar efter: SOMMAREN.
Jag Borde: Strunta i vad jag måste göra, och istället göra det jag vill. Mitt liv min tid, right?
Jag är stolt
över: Mig själv!
Bra egenskaper: Riktigt duktig på danser som innehåller höftrörelser. Envis, väcker uppmärksamhet, egoistisk...
Mindre bra egenskaper: Lite för ego ibland men jag jobbar på det och jag har blivit mycket bättre :)

Framtidsplaner: Jag ska göra karriär inom någonting.. jag måste bara komma på vad jag vill.
Journalist kanske? Eller om jag skulle plugga inom juridiken...

Roligaste upplevelsen: OJojoj, jag har haft tur som fått vara med om så många roliga upplevelser. Om jag bara får välja en så är det nog senaste Augustibuller. Eller senaste kryssningen... eller sist vi var i G-vik ;)
Jag Ser fram emot: Nästa minut...
Jag Tycker att: Någon borde uppfinna ett piller som gör att man inte behöver sova! Tänk vad mycket mer tid man har för roliga och viktiga saker då!
Jag skrattar åt: Folk som skrattar åt sina egna skämt! Och åt folk som inte förstår självironi!
Jag gråter: För alla ballader som finns. Oavsett om det är en sorgsen eller lycklig ballad så gråter jag för dem. Jag kan inte hjälpa det. Speciellt gråter jag för "Tolerate this" med Manic Street Preachers.
Favoritlåt just nu: Sekerim Benim. (Turkisk låt). Jag kan inte hjälpa det.
Mycket höftrörelser i sån musik och det är jag jävligt bra på!!
Och vem säger att man jämt måste lyssna på engelska/svenska/finska eller vad tusan det nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0