Torsdagskväll

Torsdagen blev väl inte riktigt som jag hade hoppats på.
Men vad kan man räkna med egentligen?

ANYWHOOOOO...
Jojo slutade jobbet kl.20:00 så jag hämtade henne och vi åkte till Konsum och köpte lite snacks för kvällen.
Det vart morötter, gurka, nötter och vatten... (för nyttighetens skull) och därtill choklad, skumgodis, djungelvrål, popcorn och dipp som kompensation.
Till det vart det en urkass film. (Jag måste göra mig av med Canal+ kanalerna!)
Men efter det vart det ett avsnitt SEX AND THE CITY.
Det var första gången jag såg ett helt avsnitt och jag måste erkänna: I LIKED IT.
Massa prat vart det och det behövde jag verkligen.
JAG HATAR ATT VARA ENSAM.

Klockan 00:30 körde jag hem Jojo igen.

445 röster på modelljakten och jag ligger fortfarande 3:a!
KEEP VOTING, PEOPLE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0