Ååååh, soliga dag!

Vilken underbar dag!
På förmiddagen var det lite småmulet, men nu är det helt underbart ute.
Efter detta inlägg ska jag faktiskt ta mig en härlig kvällspromenad.
Jimmy är inne hos grannen och tar några kalla.. så jag sitter här med ett gäng jordgubbar och vispgrädde <3


Man skulle kunna säga att den här dagen har vi verkligen tagit till fånga.
Vi har tvättat Dodgen, ränsat i rabatterna och även hunnit ner på stan en sväng.
Och som toppen på moset stog faktiskt MARRE för lunchen idag: Wokade grönsaker med nudlar.
Sen tog vi oss en sväng med Caben.





(Besticken är utifall jag skulle tappa pinnarna hela tiden och få ett utbrott).

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

okej vad roligt! och tack!

2009-05-23 @ 20:17:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0