Bilder

Attans bananer.
Jag skrev ju att jag skulle lägga ut en massa bilder från allt jag handlade i Stockholm.
Men jag ORKAR helt enkelt inte, det tar sån tid!
Men de flesta bilderna finns på marrre.bilddagboken.se , även det jag handlade.

Jäsiken vad jag gjorde bort mig förut idag när jag skulle hämta ut mina linser på Synsam.
Jag gick hela vägen ner på stan och det tar ändå 20 minuter att gå, och jag var lite frusen innan jag gick så jag hade höstjackan på mig, och VÄRST vad blickar jag fick på stan!
Jobbigt läge.
Sen när jag väl kom in på Synsam så hade jag glömt att föra över pengar på kontot, så det vart inga linser för min del.
Bara att gå hem igen då.


Hur som haver.... så har jag precis kommit in efter en lång promenad ute i skogen (hela 7 km) och det kändes riktigt skönt.
Imorgon är det upp kl.04:55 igen för 8timmars arbetande igen.

Kommentarer
Postat av: Philippa

Sv: Nja, då är det Fi som gäller mest tror jag... tycker alla partier som ligger mer åt vänster passar in på den beskrivningen... alltså sossarna, vänstern, miljöpartiet och delvis piratpartiet... de vikigaste att hålla sig ifrån då är folkpartiet, sverigedemokraterna och kristdemokraterna... (reilgionsfrihet är inte deras starkaste sida)

2009-05-19 @ 21:19:06
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar; Hon provocerar som fan, bara för folk ska läsa och kommentera.

Blåst jävla brud det där :)

2009-05-19 @ 22:02:45
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0