Chaufför en Torsdag

Well Well.. Om exakt en timme ska jag sätta mig i bilen för 8h till på fabriken.

Ikväll är jag chaufför.
Jimmy och några till på hans jobb ska springa GRABBHALVAN i Örebro, samt gå ut och käka middag på Efesos efteråt.
Någon som vill följa med och göra mig sällskap som chaffis?
Vore trevligt... :)



Snälla.. om ni skriver något som ni tycker jag ska svara på.. SNÄLLA, skriv erat namn så jag KAN svara.
Eller gärna all information i kommentarerna så man har någon koll på vad det är ni snackar om.

Som nu t.ex:
"Varför åka till NHK i Öre när Marcus från NHK kommer till Nora på Torsdagar?"
Svar: Jag har presentkort hos Therese i Örebro, och VART i Nora håller Marcus hus?
Vore tacksam om du ville skriva det med ;)

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: vet inte, Fredrik någonting.. :P

2009-05-28 @ 12:43:56
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! :)

"shopping bilden" och bilden på varmchoklad är från google, Men dom andra är mina egna. Jag vet faktiskt inte riktigt hur headern är gjord för jag fick mycket hjälp av en kompis. Men Word kan man faktiskt fixa ihop en del på, Picasa är också jätte bra :)

2009-05-28 @ 21:36:42
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0