Cruising i Lindesberg

Jajamen.
Kom hem från jobbet i Fredags och blev mött av en jordgubbsdrink direkt i dörren.
VAD GULLIG DU ÄR <3
Myskväll.

Lördag spenderades såklart i Lindesberg då det var cruising.
Meningen var att Marre, Helena, Caroline, Jocke, Putte, Bengt och Filip skulle ha åkt en gammal amerikanare av något slag, MEN (som alltid ett men) så var den bilen sänkt alldeles för mycket så vi kom aldrig över väg-guppen.
Såååå... pinsamma som vi är så fick vi åka VOLVO, så Marre satt med tonad vindruta uppdragen hela kvällen.
Men jäklar vad kul det var.
Vi hamnade på LIDL-parkeringen och bilar till tusen stog där.
Lättlurad som jag är kom det fram en karl och sa att han hade en Ferrari som vi skulle få åka med.
Jag såg ju t.o.m bilfan, och trodde det var en Ferrari!
Tur man hade Putte som talade om för mig att det var en Saab, så där vart det ingen åktur inte!

   

Vi stannade utanför Papas Dinner och jag såg ju Araz såklart, men karl och MUSLIM som han är (då han måste hedra sin religion) så vägrade han ens titta eller hälsa på mig.


Kvällen var helt klart KANON fast vi satt i en Volvo.
Helena ville hänga ut sig genom fönstret men fick då en utskällning av Jocke som tyckte att vi skämde ut oss.
HALLÅ, vi åker VOLVO på en cruising?!
Vem är det som skämmer ut VEM?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0